shiningmother34 her pazar kavga aile binasında oturuyorm diye her pazar kayinababm iş cikarir smdide zeytin toplayalm diyor ben hep eşimle vakit geçirmeyi beklerken hep hüsran geçiyor pazarm eşim de düşüncesiz anca telefonla oynasın dörtte bitermis işi dörtten sonra gunmu kalıyor evde oturup kahve içmek bile bana lüks geliyor kocamla ondan sonra da anneme geciyorz hiç plan yapmıyor ailecek hiç anımız yok….