shiningmother34 eşim 12 ye kadar yatar sonra kızımla gidip bize kahvaltı getiricekmjs bende ogullarmla evde beklicem kahvaltımızı yapıp öyle plan yapicaz ya dağ tarafına akşam üstü pikniğine çıkarız. Ya avm turlariz, yada yapacak hiçbirrsey bulamazssak bizi evde bırakıp kızını götürucekmis 😄 öyle olursa bende oğullarımla yüzmeye giderim