Busrademiir benim kızım 3 aylıkken olmuştu sıcak çay pansumanı yapın çok sıcak olmasın ılık olması yeterli pamuğa batır 1 2 dakika beklet bunu iki gözünede bir kaç defa yap ve gözüne pompa yap göz pınarının üzerine pompa gibi bastır ve Çek yada bastır hafif aşağıya doğru cek pompa çok işe yarıyor 1 2 defa değil her aklına geldiğinde benim ona izin vermiyordu meme verirken yapıyordum ona rağmen geçmezse genta ilacın ismi eczaneden al kullan bana dua et