Kızlar bebeğiniz kendi başına oynadığı zamanlarda müdahele eder misiniz?
Kızım 11 aylık neredeyse ara ara kendi başına oynar dalar keşfeder gezer ben de kendi haline bırakarak izlerim hep.
Bir süre sonra katılarak oynamalı mıyım? Yoksa kendisi sıkıldığında mı girmeliyim?