Esilaaaamom ben daha yeni mantar enfeksiyonu geçirdim. Kahverengi akıntı vardı. Kaşıntı, yanma vardı. Hatta o bölgemde şişlik vardı çok kötüydüm oturamiyordum bile. Fitil, krem ve bir su verdi doktorum çok şükür iyi geldi ama yine de o bölgede sanki küçük küçük sivilce gibi şeyler var. Sanırım yine gidicem doktora.
Siz doktora gittiniz mi?