Kubra226 benimde oğlum 23 aylık 11.600 zayıf diyor herkes artık çok sıkıldım iştahı çok olan bi bebek değil bir kişi daha söylese patlıcak duruma gelmiştim biri de dün söyledi neden bu kadar zayıf yemek yedirmiyomusunuz diye bende evet diyet yaptırıyoruz diye karşılık verdim en azından benim çocuğum zayıf ama doğduğundan beri aşılar hariç hastane görmedi sağlıklı asla kolay hasta olabilen bi çocuk değil onun ki gibi seninki yiyoda noluyo yaramıyo herhalde dedim kilolu olup sağlıksız olacağına zayıf ve sağlıklı olsun toplumda kilolu çocuk aşkı ne zaman biticek anlamıyorum