Anneler selamlar, çarşamba günü bebeğimin kusma ve ishali oldu hemen hastaneye gittik. Doktorumuz, hemşire kontrolünde emme hapı ve bizim günde iki defa kullanacağımız şurup ve probiuotik verdi. Kusma o gün içerisinde kesildi. Ishal devam ediyor. Ancak günler gecti yemek yeme alışkanlığı düzelmedi üstelik geceleri cok ağrısı oluyor. Carpol dahi verdik çözüm olmadı. Uyuyamiyor, sinirleniyor tam daliyor çığlık atıyor. Dizini karnına cekiyor ya da oyuncağını karnina koyarak yüz ustu yatıyor. Tekrar mi doktora gitmeliyim? Neler yapmalıyım? Normal mi? Çalışan iki anne baba olarak harap olduk.