gurbetteanne10 tahminen söyledim. Ayrıca doktorum hep şey der; ishal, kakada kan, fışkırarak kusma, ates( derecesi önemli değil) nedensiz uzun ağlamalar bunlar varsa beni arayın ya da bir sağlık merkezine başvurun yoksa rahat olun derdi. Ben de cevremdekilere bu tavsiyeyi veriyorum.