Sundayslience Esra_zeynep biz sabah 7 de uyuyoruz bence halinize şükredin 😅 neyse ki ağlamıyor arada huysuzlanıyor. Birde sürekli kucakta gezmek istiyor🤦🏻♀️
Canan18 Sundayslience Sanırım bizde bugün öyle olacağız🤦🏻♀️ Yavrucağım bu satte oyun istiyor ben ise uyumamak için direniyorum😂🌸
GGG Bir sığındığım gece uyanmamasıydı, şimdi o da başladı ( 3 aylık) . Gündüz zaten doğru düzgün uyumuyor şimdi bir de gece başladı, hani Allah isteyen herkese versin, çok şükür diyorum ama zor işmiş gerçekten , Allah hepimizin yardımcısı olsun
Merius Esra_zeynep bütuuuuun bir gün uyuyup bütün bir gece uyanık kalan minik kızımla biz de burdayiz 🦄