beyazbulut bizim bı tanıdık var ilk ikisi iki yaş var birinciyle üçüncu arasinda 5 yaş var.birinci çocuk üçüncü için olmasaydı falan diyo anlasamiyolar iki yaş olanla anlasiyomus .onun için ya ard arda dogurcan yada hiç dogurmayacan bence 😀bı tanıdık daha var üç kardesler üçüncü olan baya küçük .doğduğu zamanlar bunu niye doğurdun falan diyorlarmış ilk ikisinin arasi iki yaş üçüncü baya geç olmuş .bimiyorum her çocuk aynı olmaz da arası az olması daha iyi oluyo gördüğüm kadarıyla