Asla inanmam güvenmem de almam da gel gelelim anam almış sarı renklisinden dediğine göre çok iyi gelmiş ama ben yine de güvenmiyorum( sürekli farklı serumlar alır kullanır hiçbirini kullanmasını önermiyorum). En güzeli doğal yağlar yüzüm için sarı kantaron kullanıyorum eğer unutmaz da düzenli kullanabilirsem 4-5 günde cildim parlıyor kendine geliyor. Oğlum da egzama var onun içinde kullandım ona da çok iyi geldi. Hamilelik çatlaklarına birebir. Kışları kuruluk yaşayan biriyim nadir iyi gelen şeylerden. Sarı kantaron candır 🫶🏻