Mom16 Merhaba. Bebeğim 26 günlük ve 9 gündür zatürreden yoğunbakım da yatıyor. Bu sürede çok emziremedim ciğerlerinin yorulmaması için. Sütümü sağıp biberonla besleniyor.Birkaç gündür de memelerde kızarıklık ağrı var. Daha önce ateş de olmuştu. 3 saatte bir sağıyordum 2 saatte bire düşürdüm. Bugün hem genel cerraha hem acile gittim.! Mastit olmadığını sütün iyi boşalmadığını söyledi. (Bence mastit başlangıcı gibi ama ) Ve sütüm bugün azaldı. 120 cc çıkıyordu şimdi 60 cc anca çıkıyor. Bebeğime de yetmiyor. Ne yapmalıyım? Neden azaldı ki?
Esra_zeynep Mom16 stress sütün azalmasında büyük rol oynuyo resmen süt arttırmaya gelince rezene çayı, hurma, boza duymuştum aşırı süt hapıyo bebeğin kemiklerinide güçlendiriyo diye bir dene bakalkm inşallah bol sütün olur bebeğine şifa verir 💕
Canan18 Mom16 Diğer arkadaşın da dediği gibi stresten dolayı olmuş olabilir. Sütünün artması için sık sık emzirmeni, bolca su tüketmeni ve gün içinde bir kaç saat uyumanı öneririm bunlar bende sütüm’ün artmasında fayda sağlamıştı.
Canan18 Mom16 Pardon canım tam okumamışım orayı. Doğumdan sonra sütüm azdı emzirdikçe sağdıkça arttı, sağman da fayda sağlar diye düşünüyorum. Bu arada Rabbim şifa versin İnşallah tez zamanda sağlıkla kavuşursunuz yavrunla❤️
Mom16 Perimasalii teşekkür ederim.virüs kapmış hastaneden. O da zatürre ye çevirdi. Sizler de dikkat edin salgın varmış.
bsradmlpnr Mom16 Öncelikle çok çok geçmiş olsun canım Rabbim tez zamanda sağlık versin sana kavuştursun🤲🏻 Stres en büyük etken canım üzülme sen üzülürsen bebişinde üzülür hem 😔 sütünde azalır. Doktorum bana muhacir bozası iç demişti inan o kadar çok arttı ki hatta şuan 11 aylık bebeğim ben diyete girdim muhacir bozası aldırdım eşime sütüm tekrar arttı diyebilirim bence bi dene