Karamgurme şöyle anlatayım,
Kızım 5 yaşında. Öncesinde de ikinci çocuk fikrimiz yoktu ama şu an hiç yok. Çünkü en başta ben bu rahatlığa alıştım. Yeni bir bebek büyütmek açıkça istemiyorum.
Kızım belli bir yaşa geldi, kendi kendine oyun oynaması olsun, ihtiyaçlarını görebilmesi olsun, hepsi hayatı daha kolay hale getirdi. Birlikte çok rahat gezip eğlenebiliyoruz, kendimize vakit ayırabiliyoruz gibi gibi şeyler veya.
Eğer ikinci çocuk düşüncesi olan anneler varsa, tavsiyem en fazla 2,5-3 yaş aralıklı olması. Sonrasında zor oluyor çünkü. Büyük çocuk her anlamda kolaylaşıyor, tekrar bir bebek büyütme fikri bile insanı korkutuyor.