Sinem26 Kızımla gezmeye gıttık orda bır top dondurma yedı ertesı gun öksurmeye basladı atesı 38 oldu ılac verıyorum dusuyor tekrar gerı yukselıyor 3.5 yasında dındurma mı yaptı valla sastım kaldım doktoramı gotursem ıkı gun oldu atesı tekrar cıkıyor
Myagz Sinem26 dondurma verince arkasına mutlaka sıcağa yakın ılık su verin o zaman hiçbişey yapmıyor yaz kış yiyebilir
[silindi] Sinem26 dondurmadan değildir salgın var. Ben çocukken yazda kışta yerdim hiçte birşey olmazdı dondurma değil hasta eden. Arkasında su içerse hiç bişey olmaz. Mutlaka bi doktora gidin dondurma hemen anında enfeksiyon yapıp ateş çıkaramaz
Emel_nisa_sude Muhtemelen boğazları şişmiştir çok cesqretlısın benim büyük kızım 11 yaşında hala kışın dondurma yedirmiyorum cnm sen bence doktora götür 2 gündür ateşle mahfolmuştur çocuk:(
Sinem26 Emel_nisa_sude ya normalde hayatta vermezdım baktım herkes verıyor. Bende aldım salak gıbı maffoldu yavrum atesı dusuyor gerı yukselıyor hastanede mıkrop yuvası mecbur kardesınıde yanında goturucem ordan bı hastalık kapacak oda hastalanıcak hep oyle oluyor
Emel_nisa_sude Saalgın çok var ama mecbur götürmek zorundasınız belki dondurmadan değildir salgından olmuştur ve erken teşhis bu gripte çok önemli heleki ateş varsa bence bekleme cnm
Sinem26 Emel_nisa_sude belcıkadayım canım hasta ızne gelıcektım turkıyede bu hastalık var dıye gelmedım korkumdan korktum basıma mı geldıkı 😢
Sinem26 Myagz herzaman su verıyodum bu sefer vermedım atesler ıcınde yandı ates dusurucu verdım baya bı terledı ıns atmıstır