bambammom Hanımlar sorunumuz uyku. Gündüz mışıl mışıl gece zombi gibi. 1 aydır öyleyiz. Nasıl gce gündüx ayrımı yapabiliriz. Tek başınayım artık delirmek üzereyim.
Asd123asd bambammom ben oğlum gece gündüz kavramını bilsin diye ilk doğduğu günden beridir gece yatmadan önce geceliğini giydiriyorum ve ona uyuması gerektiğini gece uykusunun onun için daha önemli olduğunu söylüyorum işe yarıyor 🙏🏻Umarım sizde de yarar
cohoba bambammom uyku rutini oluşturdum 9. Günden itibaren canım göbeği düştüğünden beri her akşam banyo masaj emme banyo sonrası giyinirken ışıgı kapatıp koridor ışıgını açıp kapı aralığından çok az ışıkla giydirdim banyodan sonra konuşmadım kısık sesle iyi geceler ya da huzursuzsa sevgi sözcükleri yatacagı odadan çıkarmadım 1 aylıkken 8 gibi uykuya geçiyordu şimdi 9 a dopru sabah da en geç 7 gibi oda karanlıksa da ışık açarak güne başlıyoruz zaten 8 gibi tekrar uykusu geliyordu sonra gün içi en fazla yarım saat en çok 1.5 saat uyanık kalmasına izin verdim
cohoba bambammom 1 aylıkken falan neden ağladığını çok çözemiyordum uyku mu açlık mı gaz mu yavaş yavaş yavrunzla birlikte öğreniyorsunuz ihtiyacı olanı
Babybeste Benimki 3 aylık. Şöyle yaptım doğduğndan itibaren sesli ortamda uyutuyorum zaten de gece olduğunda sesi kapatmadım ama biraz kıstım odayı loş yaptım. Lambader veya gece lambanız yoksa avizenin üzerine koyu renkli tülbent atın. Emzirirken hiç konuşmadım onunla sallarken pış pış dahi demedim kendiliğinden bu şekilde alıştı. Ya saatleri her zaman aynı olmuyor ama bazen 12 bazen 1.5-2 civarı gece uykusuna dalıyor. 7 ye kadar uyuyor bende bu yöntemler işe yaradı canım
Esra_zeynep Babybeste konuşma sesi hapşırma kapı sesi bunlrda nile titreme oluyo uykusu hemen dağılıyo
Babybeste Esra_zeynep heee çok zorr Allah yardım etsin kuzenin cocuğu da öyle 1.5 yaşında hala gecmedi..
bambammom cohoba İşte sorunda bu. Aç değil eminim kaka yapıyor gaz yok bezi temiz. Ben ipin ucunu kaçırdım sanırm. Uyku rutini için denicem bakalım teşekkürler😍
Ata_35 Uyku rutini oluşturmanızı tavsiye ederim. Üst değiştirme yatmadan önce bez değiştirme banyo ettirmeseniz bile elini yüzünü silme banyo hissi verir en azından , odayı loş yapmalısınız uykuya geçtiniğini hissetmeli umarım işe yarar 🥰
bambammom Ata_35 Bunları sürekli yapıyorum. 2 günde bir yıkıyorum. Gündüz horul horul uyudugu için ipin ucunu kaçırıyorum. Gündüz ikii saate bir otomatik kalkar emer yatar. Akşamları 1-2 saat ayakta 12 den sonra zombi. Uyku rutinini bi şekilde denicem teşekkürler
sonsuz17 bambammom bizimki de kirkina kadar hiç Yatmadi sabahliyoduk bildiğin bi saat bile kırkı çıktı bir iki hafta sonra mucize gibi yattı ama sessiz bir ortam kurdum karanlıkta ve emerken hafif ışıkla emzik emerek uyuyor 10 11 saat yatıyor emzirmeye kalkıyorum gözünü bile açmıyor bende hep öyle gider diye düşündüm ama düzeliyor