Ardenylcnky ben antibiyotik kullandığım için ciğer gibi pişmişti kanıyordu o zaman bize belediyeden desitin pişik kremi gelmişti tabi ben şey mantığındaydım ne kadar iyi olabilir ki belediyenin gönderdiği diye en son onu kullandım şuan o kadar pişmanım ki keşke hemen onu sürseydim 1 günde geçirdi desitin maviydi