Sermec27 Arkadaşlar maasallah mı diyeyim normal mi anormal mı bilemedm oğlum doğdu doğalı uykuya düşkun büyük oğlumda öyleydi anasına çekmişler 😁 şimdi oğlum zaten çok uyuyor doğdu doğalı ama iki gündür daha çok uyuyor yani mesela gün içinde 2 3 saat uyanık 21 saat uyuyor nerdeyse tabi emmek için uyanıyor ya da uyandırıyorm bu kadar çok uyuması normal mi
myarenb Sermec27 yaa ben isminizden sizi hatırladım, hikayenizi de konuyla alakalı fikrim yok kızım büyük, hatırlamıyorum ama tekrar anne olmanıza çok sevindim, allah analı babalı büyütsün 🌸
Biomuallim Sermec27 benim ilk oğlumda böyleydi maşallah annesi uyuyarak büyür uyanık olduğunda bol bol emzir ♥️
Sermec27 myarenb çok teşekkür ederim çok şükür rabbim bir evlat daha nasıp etti iki tane güzel oğlum var 🌺🥰
Sermec27 Biomuallim emziriyorm şimdilik kilo alımı iyi ama çok uyuyor tummy time yapalım vs diyorum ama uyuduğu için vaktimiz olmuyor büyük oğlumda uyurdu ama bu kadar değil normal mi bilemedim 🥰