Kizlar, bebeğime 3. Ve 5. Aylarda her iki menenjit aşısını da yaptırdım şimdi 13. Ayda rapel doz görünüyor ama maddi olarak durumumuz şuan elvermiyor bir de gerçekten aşılardan çocuğum çok yıprandı bu dozu yaptirmasak çok büyük kayıp olur mu bilginiz var mi