Merhaba kizlar bebegim 2780 gr dogdu 1.ay kontrolunde 4450 gr di kilosu 15 gunlukken sariligi yukseldi ve mamaya basladk sonra stresten sutum kesilde cogunluk mama olarak gitti boyu 61 cm suan normalmi sizce kilolu olmasi sikinti olur mu saglik acisindan anne sutuyle beslense sorun yok denilmis hep ama mamayla besleniyor 😢