Çok zor oluyor mu ? Ne gibi zorlukları var. İsteyerek mı yoksa plansız mı oldu ?yani dezantajlari ve ajantajlarini paylaşıp bir öneride bulunabilir misiniz. Bebegim daha 17 aylık geçen aya kadar tek çocuk yeter asla istemiyorum derken bu ay birden kardeşsiz olmaz perileri geldi. Ama en doğru zaman ne zaman bilemiyorum. İleride rahata alişirsam hiç yapmam gibim geliyor. Ben tek çocuğum bu arada hep bir kardeşim ablam,abim olsun istemiştim. Ama çok da rahat büyüdüm maddi açıdan. Spiralim kaymış ama hamile değilim bu bile bir işaret mı diye düşünür oldum🤦😂