Bebegim haftaya 6 aylik olacak ve mama ile besleniyor mama olarak sma kullanıyorum doğduğundan beri şimdi 1 numara optipro kullanıyoruz 6 ayına.girince 2 numaraya geçeceğim sma 2 yi.alcam ama.birde devam sütleri varmış o nedir bilgisi olan var mı acaba ?