serapdk Merhabalar, bebeğim 3 aylık olacak ve doktor menenjit aşısı önerdi. Yaptıran var mı? Bi tanıdığım bebeğinin havale geçirdiğini söyledi. Çok korkuyorum. Deneyiminiz paylaşırsanız sevinirim
ylmzzz serapdk 3 aylık değilde 7. Ayında yapmıştı doktorumuz maalesef aşırı ateş yapmıştı fitil vermiştm iyi gelmişti ama doktorunuza danışın ateş durumunda ne yapacağınızı
Endoplasmic_reticulum_ serapdk aşıyla birlikte fitil verildi bebeğime ve 6 saat sonra evde benim de fitil vermemi söyledi doktor. Bu sayede ateşsiz ve ağrısız atlattık.