Ebru_91 bende dıştır dıye dusunuyorum bugun atesı cıktı surup verdım agzına hıc dokundurmuyo uyurken kulagını cekıyo bı kaç gundur mamasını yemek ıstemıyo ellerını yumruk yapıp agzına sokuyo ve bızımkı azı dısı ılk gelıyo orda bı batma var elıme geldı bu nasıl, bsey hc azı gelır mı ılk bı de on ust dıslerın bırı gelıyo sankı