Merhaba hanımlar . Gerçekten çok stresliyim birileri lütfen fikrini söylesin. 9 gün önce doğum yaptım bebeğim 4400 gram normal doğumla oldu . Haliyle çok dikisim var . 3.gun acisi bitmişti dünden beri tekrar çok ağrıyor. Hatta dudak kısmı bile ağrıyor. Neden acaba dikişler açılmış olabilir mi aynayla bakıp resmini çektim ama asla anlayamıyorum. Ne yapmam gerek sizce normal mi