Nacafa cihangirinannesiiiii ya biz Malatya’ya geldiğimizde araba park edecek yer bulamıyoruz nasıl kimse yok🫣😂
ikizmom_ Malatya yazısını görünce mutlu oldum Malatya liyim ama deprem sonrası Nevşehir e yerleştik siz Malatya limisiniz nerde oturuyorsunuz ben çarşamba pazarının başında oturuyordum
Nhdemva ikizmom_ ya bende pazartesi ve çarşamba pazarnıj ortasındayım canbaylar marketi biliyorsanız o taraftayım 😅
ruhsagligi Nacafa caddeler dar olduğu için o 😀 şuan ama yıkım çok oldugu için, boşalan arazilere park ediyo insanlar
cihangirinannesiiiii ikiaslanannesi87 ben çatyol esenliği biliyorsanız onun bitişiği hemn borsa kantarı var ☺️