1 eylülde tam 5 aylık oluyor oğlum. Hiç emzik almıyordu avent dışında bir sürü marka denemiştim farklı farklı. Bugün halası avent almış az önce uykuya dalma sürecinde verdim ağzına ve tuttu. Ama kendimi bir kötü hissettim bir yandan acaba vermesem mi dedim :( hazır emziği almışken devam etsem geceleri vermeye diyorum ama bir yandan da kendimi kötü hissediyorum bebeğim uyanıp benim sıcaklığımı kokumu istiyor ben onu emzikle kandırıp geri uyumasını sağlamaya çalışıyorum diye 🥲