guzelgun Bizde 8 aylık olduk.Havalar sıcak olunca bı de agirlasinca kucakta sallamayi bıraktım.Zaten yanimda yatiordu şimdi yanına yatiorum,dalga sesli bebek muzigini açıyorum,yüzünü kollarını bacağını seviyorum.O tabi yatakta turlar atıyor hemen uyumuo ama bı sure sonra yorulup uyuyor.Bu benim yontemim ve uyuması çok uzun sürüyor böyle yapınca.Tabi eşim benim kadar sabırlı değil o direk kucakta sallıyor hala oyle uyutuor 😂 Bende yatağına alistircam ama sorun şu ki ben besige nasıl yatıp onu uyutucam 😂