dml991 Merhabalar 3 günlük anneyim gögüslerim şiş şiş oldu acaba mastit mi olcam 🙁 hafif ağrı sa var sanki
kums dml991 merhaba canım hayırlı sağlıklı olun inşallah. Çok normal ama boşaltma lazım bebeğin henüz çok az az çekiyor daha sonrasında kalanı sagarsan devamlı hem sütun çoğalır hem ağrın gider