emilia Benim de bebeğimin gece boyunca ıkındığı günler oluyor, çok şiddetli ağladığı söylenemez birkaç günde bir saat falan ağlıyor , karnının sertliğinden ben de gaz olduğunu düşünüyorum masajları da yapıyorum kimyon çayı da içiyorum gaz damlası da kullanıyorum ama yine aynı çok bi tesiri yok. Geğiriyor emdikten sonra ama dediğim şeyleri yapmadan mümkün değil alt gazını çıkarmıyor