Prensesss_annesiii Kizlar 3 aylik bebegime mama takviyesi yapmak istiyorum sizce hangisini almaliyim ikisi arasindaki fark nedir ve hangisi daha iyi
Libase Prensesss_annesiii bebelac gold hem vitamin açısından çok zengin hemde gaz kabızlık asla olmuyor klasik olanın içinde şeker oranı golda göre biraz fazla diye biliyorum ayrıca kabızlık sorunu çok oluyormuş ben gold kullanıyorum 3 aydır şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım
FundaAlparslan Prensesss_annesiii sma hipp Aptamil allah ne verdiyse denedik kimisi doyurmadı kimisi gaz yaptı birisi hırıltı yaptı sma kullanırken bir haftaya yakın tuvaletini yapamadığı oldu bebelac gold kullanıyorum bir aydır gaz yok hırıltı yok doyuyor gayet güzel tuvaletimiz düzene girdi kesinlikle gold 🙏👍
Prensesss_annesiii Versemmi vermesemmi diyede kararsizim aslinda anne sutu veriyorum ama yeterli olmadigini duusnuyorum memeyi emdikten sonra hala araniyor
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] şeker içermiyor diye biliyorum ben sadece goll kabızlık gaz açısındna daha iyi
ceylinnn [bilinmeyen] Sma kabızlık yapıyor, prebiyotik lifler yok içerisinde. Yeğenimi hastanelik etti. Bizde bebelac golda geçtik düzeldi. Çok iyi bir mama gayette doyurucu.
Ikram ceylinnn himm benim bebege sma iyi geldi bebekten bebege degisiyor ama da senelerin mamasi. sevgiler.
elsa56 Bende nde gold kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri 8 aylık kızım şu an normal bebelac ve sma da kullandm ama gold olandan memnunum şu an onunla devam ediyorum 😊