gulseda34 merhaba. Tamamen tedbiren söylemek istiyorum geçen haftadan beri biz de bunu yaşıyoruz oğlum 4 aylık. Sadece kafada sıcaklık vardı ateşi kulaktan 37.3 en fazla çıkıyordu ama çok huysuzdu ağlıyordu. Doktora gittik ki ishal salgını varmış gözlemleyin dedi. Gerçekten akşamına ishal başladı 1 haftadır çekiyoruz yeni geçiyor. Doktora gitmenizi öneririm