İkizleri olan anneler ne zaman az da olsa rahata erdiniz? 16.ayımıza giriyoruz ama ben psikolojik olarak çökmek üzereyim. Uykumuz yememiz alt değiştirmemiz bile sorunlu oluyor. Normalde sabırlı biriyimdir çoğu insana göre ama tükenmeme az kaldı, bebeklerime bağırmaya başladım ve bu beni çok üzüyor aşırı mutsuz ve huzursuzum.. 😪😪