muzicelerim2 Üç kez yaşadım bunu ağzıma bianda yanma hissi geliyor suda içsem tatlıda yesem acı biber yemiş gibi yanıyor burnuma kadar yanıyor bir süre devam edip geçiyor reflu mu diyeceğim ama dibine kadar yaşamış birisi olarak hiç böyle bir yanma olmamışti