Sabah 6 da uyandı öğlende uyumadı bu saat oldu daha uyuyacak (22:56) gerçekten artık uyku konusunda kafayı yiyeceğim, herseyi deniyorum uyumamaya yemin etmiş gibi nerdeyse hergun bu şekilde artık sabrım kalmıyor, tahammülüm hiç kalmadı gün içinde 6 7 saat dışarıdayiz yorulsun enerjisini atsın diye ama yok bitmek bilmeyen enerjisi var ben artık yoruldum bıktım. Asla enerjim yok tükendim 😩😩