Eglenogren benim kızım da başlarda böyleydi, kendini korumasını gerçekten bilmiyordu. Kendi scooterını başka çocuk aldığında bir şey söyleyemiyor, peşinden koşturuyordu, ben de binebilir miyim lütfen diyordu mesela.
Zamanla açıldı. Çocuklarla oynaya oynaya neler öğrendi inanamazsınız. O yüzden çocuğa çocuk lazım deniyor. Zamanla öğreniyorlar, gözlemliyorlar, duyduklarını direkt beyinlerine işliyorlar.
Tembihlediğim tek konu, kimsenin ona dokunamayacağı ve zarar veremeyeceği yönünde oldu. Gerisini çocuklardan görerek, duyarak öğrendi. Kendini savundu, eşyasına sahip çıktı. Endişe etmeyin, çocuklarla daha sık vakit geçirmesini sağlayın.🫶