Sonsuz32 Rezne çayı süt yaparmı ve nasıl kulanmalıyım ilk kızım doğdun da hıc kulanmadım laktamax kulandım bu 2cı bebegımde doğduktan sonra kulanmaya baslıycam deneyen varmı rezne çayı ve ne kadar kulanmalıyım doğumdan sonramı oncemı kulanmalıyım
neanladinyurdagull Sonsuz32 süt için özellikle bestlak damla öneririm rezene çayı da 1 tatlı kaşığı kadar bi bardağa sıcak suyla demleyin
jap Sonsuz32 doğumdan sonra başlamıştım. Güzel süt yapıyor ve gaza da iyi geliyo. Marketten sallama olanlardan almıştım günde 2fincan içiyodum.
Eesmaaanur Sonsuz32 rezene çayı nasıl bilmiyorum ama süt artırmak için bezyaz kuru dutu kaynatip için. Buradan birinden öğrenmiştim ilk oğlumda şimdi ikinci bebeğim hala arada yapar içerim. Çok işe yarıyor bence
berenduruu Aktardan rezene aldım bir tatlı kaşığı kadar bardağa atıyorum üstüne sıcak su demini alınca içiyorum ve aşırı süt yapıyor gazı da alıyor aynı zamanda
jap Eesmaaanur enfeksiyon kaynaklı hastalıklarda yaparım ben bunu çocuklara. Vücuttan enfeksiyonu atıyor. Şuan kendim içiyorum mastit oldum🥲
prensiminannesiyim Sonsuz32 kizimdada kullanmistim oglumdada kullaniyorm aktardan aliyorum sahanda ezip 2 tatli kasigi rezeneyi bardaklata demleyp sonra suzup iciyorum kizimda bestlakta kullaniyordm faydasini goruyordum oglumda kullandm ama pek faydasi olmadi süt işi bence daha cok psikolojiye bakiyor ruh hali cok etkilyor:)
Eesmaaanur jap aa hiç duymamıştım onun için içildiğini. Mastit çok sinir bozucu bir durum çok geçmiş olsun
jap Eesmaaanur teşekkür ederim. Gidamühendisianne’de gördüm bende böyle kürleri, takviyeleri paylaşıyo
gurbetteanne10 Sonsuz32 doğumdan sonra günde bir fincan içebilirsiniz doktorum 1 fincandan fazla icmememi söyledi hâlâ artıları ve eksileri araştırılıyormuş net değilmiş
tugces09 Sonsuz32 bende doğumdan sonra günde 1 bardak içiyorum aktardan aldım demliyorum. Ayriyetten dut kurusunu kavurup yedim süt artırdığı söylendi.