Kızlr merhaba ben normal dogum yaptım ama dogum yaptıktan sonra bel kısmımda ınanılmaz bir ağrı olusmaya basladı tabı birden olmadı zamanla neyse emzırmekten yada sureklı egılıp kalktıgım ıcın dedım zamanla artmaya basladı takiiii dayanılmaz bir hal alana kadar doktora gıttim mr ıstedı mr yptım em sonucunda lomber lordes düzleşmiştir cıktı aramızda var mı bunu yasayan