Gunesimm95 Kızlar kasım da Kapadokya’ya gitmek istiyoruz. O vakitlerde de kızım tam 18 aylık olacak. Sizce hangi otel vs olmalı? Uçak biletlerine baktım çok para gereksiz 10 bin lira diyor git gel 😄 arabayla da 7 saat diyor bilemedim
Kuzularinanasi Gunesimm95 kasim da biz de dusunuyoruz.bakalim onerisi olan varmi.biz aracla gideriz yol gitmeyi seviyoruz bn de kullaniyorum cogunlukla ztn rahat oluyor öyle…hem rahat hem de ekonomik otel onerisi varsa bn de alayim😊