cemile161_
Şişer tabi ki de gaz birikir daha sonra sancı yapar. Kayısı hoşafı iyi gelir bol su ama hastaneye giderseniz lağma verirler birde Bi su rengine benzer Bi ilaç var onu doktordan isteyin evde bulunsun ben bi ara çok kötü oldum baya doğum sancısı gibi çektim yerden kalkamıyordm ağlamaktan zor gittim doktora baktılar gaz birikmiş baya o dediğim su renginde olan büyük şişedeki ilacı verdiler sadece o geçirdi 15 dk geçmedi tuvalete çıktım lağma bile işe yaramamıştı en etkili oydu bence. Siz mi yoksa çocuk mu kabız