hopdedik alisinannesi17 vallahi dogru dediniz uzmanlarin hepsi farkli soyluyor kimisi reflubyatagina gerek yok diyip sirtustu en sagliklisi diyor kimi tam tersini kim bu uzmanlar acaba 😆😆 en uzman bizim bebeler bence kendilerine gore yatiyorlar
ea_aylms6 hopdedik yarar bence 16 güzlüğüz hep bunu kullanıyorum. Kullanmasam sırt üstü yattı mı diye endişelenirdim
aybarsmom34 hopdedik Benim bebeğim doğduğundan beri yan yatıyor. Doktor öyle demişti. Kontollü bir şekilde yatırın lütfen 🌼