Bebeğim 9. Ayına kadar da kilosu ve yemesi içmesi çok iyiydi. 10 aylıkken 9,5 kiloydu. 9. Ayından sonra iştahı aşırı düştü. Hiç bir şey yemez oldu. Seçer oldu. Şu an çok standart besleniyor. Sabah irmikli muzlu muhallebi (zorla oyalayarak oyanatarak) yiyor. Yoğurt, tarhana vb çorbalar. Arada pilav makarna. Hiç abartmıyorum sadece bunları yiyor. Onları bile zorla yiyor dediğim gibi. Anca 4-5 saat tamamıyla aç kalırsa kendiliğinden ağzını açıp yiyiyor. Onun dışında asla keyifle yemiyor. Oyunlar oynayarak yediriyorum. Konuya gelecek olursak kızım şu an 13,5 aylık ve hâlâ 9,5 kilo. İnanın çok üzülüyorum. Yoruldum artık kilo mevzusundan. Sağlıklı Kilo aldıracak şeyler önerir misiniz?