Dilanylmaz55 benim oğlum bu resmen :( iki buçuk aylıkken beni emmeyi bıraktı dört aylıkken biberonu sadece gece içti yedi aylık olunca geceleri de içmemeye başladı şuan asla biberon tutmaz sadece su içiyor biberonla . Dört aylıktan itibaren kaşık mama vermeye başladım sizde öyle yapabilirsiniz şuan on aylık olcak o şekilde devam ediyorum formül mama da atıyorum içine bir kaç kaşık o şekilde veriyorum