AnVN Bebeğim calpolun kaşıktaki son kalanını verirken kustu. Ama çıkardığı şeyde çok az pembelik vardı ilacı tekrar vermeli miyim lütfen emin olan kişi yazarsa mutlu olurum. Fazladan ilaç vermek istemem
jap AnVN doktor ilacı verdikten sonra 15dk içinde kusarsa dozu tekrarla demişti. 15dk sonra dolaşıma giriyomuş tekrarlamaya gerek yokmuş