Diva Geçen ay adetliyken taktırdım kanamam normaldi bu ay ilk 3 gün az az sonra birden artı kanama şuan 7. gün hala kanamam var ve normale göre fazla .normalde biterdi acaba normal mi hep böylemi olucak doktora gitmelimiyim
Nursevensahin Diva benim de öyle olmuştu canım bir iki ay kanama çok olmuştu benim de sonra normale döndü 2 senedir kullanıyorum
damlaa06 Diva bende taktirdim tam 3 ay boyunca kanamam gecmedi evden cikamiyordum afedersin ustum basim batiyodu sadece 2 dakikada doktora gittim oysa benim bunye kabul etmiyormus cikartti birdaha taktirma dedi
mommy15 @Diva bende geçen ay taktırdım. Benimde aynı şekil kanamam çok arttı. Doktor spiral sonrası normal olduğunu söyledi