Ben graves zehirli guatır hastasıyım geçen ay birliktelikten sonra adetim olmam gerekenden neredeyse bir hafta önce geldi dengesiz olabiliyor hormon hastalığı olduğu için bu ayda oldu daha 7 gün var hastalığıma ama 2 gündür aşırı özellikle akşamları bi bulantı halsizlik acaba fiyorum çalışıyorum yada hastalık başlangıcımı yada geçen ay hastalandım ama üstüne mi gördüm yani hamilemiyin yada kuruntumu yaptım hasta olucam bilemedim