Kizlar malum hastaneler hasta dolu grip ,virus vs. derken açıkcasi korkyorum normal olarak hastaneye bile goturemiyorum 2 aydır hasta etmim diye 4,5 aylık oldu çok şükür oğlum 2 martda 6 aylık olacak. İnşallah ben de diyorum ki şu hastaliklar bitse sonra mı yaptırsam sünneti 😞 şöyle Mart'ta havalar isindigin da 6 aylık iken geç olmaz umarım 😣 6 veya 7 aylık da sünnet ettiren var mı ? Nasıl di süreç ? İyileşme vs.