Bernauslu Merhaba güzel anneler. Kehribar kolye veya bileklik kullanıyor musunuz bebeklerinizde. Ne tür bi kehribar ve işe yarıyor mu. Ben uyku düzeni ve gaz sancısı iÇin düşünüyorum.
Annisss Bernauslu bi faydasını görmedim gibi geldi ama düzenli takamadım ben uyurken unuturum bisey olur diye hep cikardim
Ayparcam Bernauslu üç aylıkken taktım hayla takıyorum salyası akıyordu o zaman başladm 8 aylık oldu maşallah hiç akmıyor kehribardan zannediyorum.