ecrineymen Kızlar ocean damla aldım 1000 lık sadece damla olarak var ıkı yaş ve dört yaşa nasıl vercem benm bildıgım 3 damla doğru mu bılıyorum bakabılır mısınız sızler nasıl yapıyorsunuz
jap ecrineymen 2yaş için 1000lik çok fazla gelir. 600lük 3damla kullnaıyodum o yaşlardayken. Bir damla yap sen onu. 4yaşı bilemedim ona da bir damla verirdim heralde
biimiyomyardimet ecrineymen 1000lik yetişkinler için canım 600lük kullanman gerekiyor. Damla olarak kullanmadım ben fısfısla bir fıs veriyordum