Kızlar ağustosun başından beri bebeğimin baş kısmında ateşi vardı. Gitmediğim yer kalmadı ama hep diş dediler. Ha bu arada gerçekten köpek dişi geliyor ( gelemedi) neyse ateş birden çok yükselince iki gün yatış yaptık çıktık herşey iyi hoş. Doktor boğaz enf. Dedi. Hafifte idrarında enfeksiyon varmış ilaç kullandık bugün bitti ( zimax) ama daha ilacı bırakmadan oğlum yine aynı ağlak yine aynı huysuz yere bıraksan ağlıyor zırlıyor. Dün gece burnu tıkandı zorla kavga dövüş açtım geri. 19 aylık olcak iki gün sonra. Yani merak ediyorum sadece benmi böyle bu durumdayım yoksa başkasıda varmı?