fatmaerdem51 Kızlar bebeğimin poposu pişik oldu ne yaptıysam geçmedi pudra kullandım daha da fazla pişik yaptı hametan krem kullandım fayda etmedi Bepanthol kullandım fayda etmedi zeytin yağı sürdüm en son oda fayda etmedi bı öneriniz varmı acaba
kbrmhmt fatmaerdem51 şu sıralar benim bebeğimde öyle maalesef, ebebegin kendi markası olan bir pişik kremi kullanıyorum bazen de vazelin Mümkün oldukça da ıslak mendil kullanmıyorum ve sık sık suyla sabunla yıkıyorum faydası oluyor
iki_prensesannesi fatmaerdem51 zeytinyağıni ısıtıp hafif ılık sürün o etki eder bezini bı değiştirin eğer yine oluyorsa alerjisi vardır annesi
boralii fatmaerdem51 altını değiştirirken peçeteyi ıslatıp temizleyin ardından kurutun. Gün içinde biraz altı açık kalsın ardından kaka yaptığında bizzat banyoya götürüp yıkayın ve tekrar kurutun asla ıslak bırakmayın ve krem olacak hamazinc diye bayağı etkili bir kremi sürün
aley1711 @fatmaerdem51 Bezi değiştirmeyi dene Benim kızım sa bir anda aşırı pişik oldu herşeyi denedim 8 aydır kullandığı bezi değiştirdim primaya geçtim 2 gün içerisinde direkt geçti pişiği
fatmaerdem51 aley1711 bezden kaynakli değil diş çıkarma döneminde şu anda bı anda ishal oldu ondan sonra oldu pişik de
fatmaerdem51 boralii altı gün boyunca açık duruyor ama ishal olduğu için heryere yapıyor hemen gün boyuda zaaten yıkıyorum suyla
elisa2705 fatmaerdem51 Arko krem denediniz mi? O kadar marka pişik kremi kullandım asla geçirmedi Arko 1 2 gecede geçirdi
biraslananasi fatmaerdem51 ıslak mendili pişik geçene kadar kullanmam her bez değişiminde altını yıkarım kurularim 10 15 dk bez açık kalır. Sonra hametan ve madecassol kremi karıştırıp kullanıyorum 1 2 gün içinde toparlıyor
tugba400_ Oğlum pişik olduğu zman denemediğim şey kalmadı.eczaneye krem karisimi bile yaptırdık fakat geçmedi.bakin denemediğim şey kalmadı.en son vazelin kullandık o geçirdi vazelin baby var onunla 1 gecede geçti.
tugba400_ Birde evde birgün vazelin bitmişti.arkadasim nişasta sur dedi.bende çok şaşırdım nasıl yani nişastami surcem.azcik bezine dok bak sabaha birşeyi kalmıyor dedi.iki kizimada nişasta kullandım dedi.denedim ve sonuç mukkemmel.nisasta geçirdi pişigi.
boralii fatmaerdem51 uyuyacağı sırada altını açabilirsiniz altına poşetten içinde bez dikebilirsiniz ama dediğim gibi hamezinc diye bir krem var bayağı etkili doktor yazmıştı